2009. április 4., szombat

1x1 játékban is játék?

142.

2009.04.04 08:25
ip: 78.97.209.*
Máté Angi: re: valami régről

Válasz erre
Előzmény
Nyulacska, miyen nyelvmítoszt írtál, ide.
Nem volt Bögözben sok nyelv- egyedül a rendőr volt román,szegény- az ott Udvarhelyszék.
Csak amikor írok, ilyeneket írok, én nem tudom, miért.
A mate csak lustaságból nem máté.
Pisolyogtam, egyet, az angi nyelv találgatásán, és örültem, hogy rátaláltál a mesékre.
szeretettel









Dátum: 2009. április 4., szombat, 08:52:59
Feladó: Mate Angela
Címzett: Becsey Zsuzsa
Tárgy: Re: Re: Re: Re: Re: Láncszemek kiállítás meghívó

Nyulacska, júliustól Pesten fogok élni, Dorkával és egy emberrel, aki szeret minket, akkor majd látni, hallani szeretnélek.
Ugye, találkozunk?
szeretettel
Angi

Amúgy, a hivatalos nevem tényleg Chitar Angelica,(Dorka lányom apja után lettem Máté, aztán válás után is hagytam, maradjon) mert anyámnak román férje volt, Vajdahunyad mellett éltek, tekerték a sorompót..
Mivel én nem a román ember gyermekeként születtem- szász apám volt, sose láttam, nem tudom él-e, ki az- visszakergetett- ez a román ember- anyámat és engem- a pár napos csecsemőt- Bögözbe, Mamóhoz.
Fél év múlva anyám meghalt méhrákban.
Így maradtam nagyanyámmal, ott, abban a faluban, ahol csupa magyarok vannak, az tiszta székelység.
Azt hiszem, csak a lelkemben vannak soknyelveim, a furcsáim.
Tényleg nem tudom, miért írok így.
Angelika

ölelés

egyszer le, egyszer fel, a szerző (máté angi)
közreműködésével,
2009.04.07


































Nincsenek megjegyzések: