2009. március 26., csütörtök

Ó, a halál... "rózsaszín szemüveg"

..milyen ismerős.
legszebb madár a pillangó.

(nem nézett rám)
------------------
bár jó előre érzek, megérzek dolgokat, mégis megérteni, egészen megérteni csak később értek.
-----------------------------------------------------------------------------------------------

miközben szentté avatódik, első szentté ...maradni zöld virág. a titok, egyetlen titok a kehelyben. Test és Én/Én és Test –Nőnek lenni. „Csak az űr, a semmi űr, ami még csak vissza se hangzik. Belül hallod hangod, meddig... Első lecke – NŐ............. (Magyarországon)..............én, én, én... a gyökér, ott benn. nem fénylik. a többi már úgyis látszik.

feketébe kellett volna öltözni.

minden új élettel megszületik a halál. minden új élet halált szül. a születés sors büntetése. szabadnak, boldognak lenni.
---------------------------------------------------------------
nem vettem fel a hangom. csak néztem mellettem, aztán semmi. végül nem örökítettem meg semmit a mai estéből. pedig akartam. de ennek is így kellett történni. hogy lekéssem, aztán már mindegy volt. valójában az történt, hogy indulás előtt vettem észre, kifogyott az elem. hogy már nincs idő tölteni... talán 10 perc. ennyire futotta volna. dehát akkor mi legyen ez a 10 perc? inkább akkor semmi se.
------------------------------
bűn-e az, ha valaki nem szerethető
------------------------------------
"...pedig nagyon szerettelek"
minden mint elmúlás.
igen. feketébe kellett volna öltöznöm.
----------------------------------------
amikor fáj valami, mindig hozzád indulok, mindig tőled válok el.

mert... "Éva ártatlan, bármi is legyen"

hogy ma éjszaka lesz-e bevérzés. hogy lesz-e vér, mint akkor.
----------------------------------------------------------------
különösen nyugodt vagyok. talán valóban rossz ember vagyok. érzéketlen. bizonyára. hiszen semmit nem érzek. semmi nem fáj. igen, valószínű. csupáncsak rossz ember vagyok. az nem elég ha értek, az nem elég ha felnövök. hiszen folyton gyermek szeretnék lenni.
miért baj a szemüveg. lehetne például zöld is. kék, lila. teljesen mindegy. aztán mégsem. a bíbor szín mint olyan, nem is létezik. nincs a spektrum színekben. a CIE patkógörbén is külön kellett neki helyet csinálni, hogy mérni lehessen a többi színt. hogy az ő függvényében lehessen mérni az össze spektrum színt, amit a szemünkkel látunk. nem illett a többi közé. tehát a rózsaszín egyszerűen nincs. nem létezik. a szemünkben. csak a visszatükröződő testekben.
----------------------------------------------------------------------------------------------
egyszerűen volt öltözve, tiltakozóan egyszerű. szinte fiús. nem akarta, hogy a fény rá fókuszáljon. a szemek. elbújt a nő mögé, férfi képében.
-------------------------------------------
töredezett a szája, akár az enyém szokott. kellemetlen folyton zsírozni. bizonyára csókolózni kéne. nagyon sokat csókolózni. a töredezett száj is ilyenkor húsos lesz. emlékszem, rá, amikor folyamatosan a csaphoz ment, és feltűnően gyors mozdulattal felém fordult a nedves szájával. ezt többször akkoriban naponta lázadóan megismételte. ilyenkor mentem ki hintázni. sírtam. mindig messze kellett mennem. pontosan tudtam, sosem szabad vele csókolóznom. még csurgott róla a csöpögő kékség.
----------------------
egyetlen bűnöm, szerettem őket. szeretem őket. ha hátrabukfencezem is sorozatosan az ütéstől. újra és újra felkelek. egyszer majd nem kelek fel, én sem.

Nincsenek megjegyzések: