2009. január 13., kedd

folyt. tollinga Michael Donhauser

10. nyulacska [Előzmény: 9.] [válasz erre] 2009.01.13. 19:47
Kedves Rőt Macska, örülök, hogy visszatértél. Utánanéztem Michael Donhauser költőnek, Szijj Ferenc fordításában találtam néhány versét, aztán a literán akadtam egy portréra, igen, értem már, honnan jutott eszedbe, csak az övé szűkebbre van véve, 5 sorokba, én szabadon hagyom a gondolatot, nem ágyazom formába, míg az enyém lebeg, az övén minden sor végén megakad a tekintetem, ez nálam azért okoz zavart, mert a szememben működik az agy is. Bár meglehet valóban csupán én működöm másként. És ha így, akkor sincs ezzel baj. Sőt. Így vagyunk mindannyian kicsit mások. A szöveg, a képek, melyekben valóban lehet tartalmi hasonlóság, mégis a forma, a belső hang, a ritmus, a hordozó egészen más. Én nem annyira csak az elmúlásból táplálok, szinte nincs olyan írásom, melyben az elvágyódás, múlt merengéséből ne lépnék ki valami hirtelen kizökkenéssel. Ez a ráébredés magamra, bármire, írásaimnak szerves részei. Valami ellenpont, kettősség, ezek egyensúlyba hozása.
9. Rőt Macska [válasz erre] 2009.01.08. 08:38
Világos, hogy messze, máshol jársz. A művész médium, csatorna.

Nincsenek megjegyzések: