2008. december 20., szombat

Egy levelezés vonásain (tollinga arcán) 2.

8. nyulacska [Előzmény: 7.] [válasz erre] 2008.12.15. 22:33
Kétségtelen. Már nemcsak te, a fiad is ért, anélkül hogy ismerne, …vagy inkább a fiad ébresztett rá erre a kettősségre? Igen, egészen pontosan erről van szó. Bohókás lehetett, ahogyan mosolyogsz. Különös fiad lehet. Talán dramaturg, valami szakmai fortély… de mindenképp érzékeny teremtés… és akkor mégis igaz, hogy él, hogy élni képes az írás. Hogy amit beléje lehelünk a tollal, betűkkel, egyszercsak tőlünk független életre kelnek. Jólesnek szavaid….különösen érzékeny fiú. Szakmabeli.
7. Bende Liza [Előzmény: 6.] [válasz erre] 2008.12.14. 12:52
Akkor pillantottam meg egyidejűleg a külső és a belső történéseidet.
6. Bende Liza [Előzmény: 5.] [válasz erre] 2008.12.14. 12:31
Dramatizálta - eljátszva mutatta be csak nekem:) a versedet.
5. nyulacska [Előzmény: 3.] [válasz erre] 2008.12.13. 22:02
...ja, és hogyan tette, megtudhatnám?
4. nyulacska [Előzmény: 3.] [válasz erre] 2008.12.13. 21:31
Liza, köszönöm, én is gratulálok a sok díjhoz, elismeréshez amiben részesültél, a gyermekedhez külön jókívánság, és hogy megtiszteltél a felolvasással. üdvözletem a fiúhoz.
3. Bende Liza [válasz erre] 2008.12.13. 15:43
Nyulacska, felolvastam ezt a kisfiúsat a már nem kisfiú gyerekemnek. Meg is kértem rá, hogy számomra is értelmezze, aztán gyönyörű lett, ahogyan tette. Veled örülök és gratulálok a "Láncszemek"-hez!
2. nyulacska [válasz erre] 2008.12.13. 14:43
Belülről jön. Hogy hol bújik meg, nyugaton, keleten… isten tudja…(?) Csak ülök, és rögzítem a látványt. Köszönöm, majd gondolkodom rajta. Valahol értem, persze, amit írsz, vegyük csak a lelki rokonság pl., van olyan szerző, akivel érzek valami hasonlót. Sokszor látok valami olyant is, hogy a világban ismétlődnek a dolgok. Kicsit másképp, mert az arc, a kor, a kéz mindig más. Mégis, ezekben a pillanatokban, írás közben valahol messze járok. Egy másik világban.
1. Rőt Macska [válasz erre] 2008.12.12. 17:25
Ez a nominális stilus igazán a nyugati nyelvekben ütős, ld. Michael Donhauser.

Nincsenek megjegyzések: