2008. október 7., kedd

elsőkből utsók s fordítva

ez a nap is eltelt mint minden nap. annyi energia fulladt élménybe, s persze megint egyszerre sok helyen, hogy csakúgy sugároztam, 1000 fokos láz, végére kicsit elfáradtam, kell az is, belefáradni, mindegy, a szokásos, a nap sötétben is kutyafüle mellettem. már úgy értem, amelyiknek sugara. s hogy megint egy füzet, ez is ua, metró, utacza, hasonló, folyt köv most jó lenne egy mélyet aludni. miközben tejföl tévé szépen új napra, friss reggelre ébrd. aztán lett még 30 napra programom is, de ez már tényleg utsó, akdt még egy, nem volt egyke, de aztán annyi, rendszergazdi ha nem lennék lusta, ugye az is lenne, program örökre, mindegy, már lejár mikor eszmélek, úgy értem fogok, túl jól ismerem a helyzetet, mondhatnám, magam, de addig is most jajdejó, így is, örülni pillanatnak, s ha erő lesz, friss, új film is, na meg jó lenne végre komoly dolgokkal is foglalkozni. és akkor ugye még mindig nem, mert jön a Vizsga! iskolában vagynék, nem?

(most csak tartom a helyem, mert ugye nem ezt akartam írni. értem nemcsak. majd friss ébredések)

Nincsenek megjegyzések: