2008. augusztus 8., péntek

ma is egy nap + versiroverseny avagy ver-siroverseny :) :)

lássuk csak. ezt itt lentebb, filmkutyulás, csupán egy másik honlap kedvéért, de ahová végül, hiába minden erőfeszítés, nem sikerült feltennem. *technika ördöge, ahogy szoktam volt mondogatni. szóval, éppen egy programot szelídítettem magamhoz, aztán lett ez, játékból, amúgy próbának szánva, nem egy komoly...

az van ugyanis, hogy verseim önmagukban nem elég ütősek (erősek), de az is meglehet, én vagyok telhetetlen, aztán ösztönösen jönnek ezek a ráadások. lassan eljátszogatok velük. ha készülnek még, felteszegetem ide. annál is inkább, mert ahová szükséges lenne feltenni, kell az URL cím. hát így.

más.
kíváncsi vagyok a sors mit akar. mert ugye ott a JAK tábor. szerettem volna. igazán egyszer kipróbálni. majd eldől, tanfolyam vagy az írótábor. mert sajnos éppen mindkettő egyidőben. a tanfolyam pedig felvállalt kötelesség. de még válasz nincs. előbb utóbb csak lesz. meglehet, valójában nem is aug 26.-án kezdődik. meglehet, igen, minden lehetséges.

*utólagos bejegyzés: a technika ördöge ugyan maradt, de végül minden emberi segítséget megkaptam, hogy a filmek felkerülhessenek a honlapra. tehát az emberi összefogás mégiscsak legyőzi a technikát? hiszen azt is nem-e ő hozta létre...

Nincsenek megjegyzések: