2008. augusztus 27., szerda

lehetőségeimhez képest

"Az érzések nem tartoznak az erkölcs kategóriájába, és nagyon fontos, hogy ki tudd fejezni azt, ami benned van, amit érzel.
Felelős azért vagy, amit teszel." (Varga Péter: SPIELHÓZNI-avagy egy kis pszichológia alapfokon)



következetes vagyok mindenhez, amibe belefogok, de nincs hatalmam a dolgok felett. azok csak megtörténnek velem. nekem feladatom: menni az úton, ami jelölt. boldog vagyok, hogy fel vannak rajzolva a jelek ezen az úton. egyensúlyban érzem magam, mint akkor, régen. imádkoznom kell, és megköszönni.
hogy ez-e a boldogság? nem tudom. de jó érzés hinni, hogy talán nem vagyok egyedül.
talán minden úgy van jól, ahogy van. talán csak másik végéről kellene megfogni a dolgokat. de legalábbis közelíteni. és akkor meglehet, hogy kivilágosodik minden.
igen. azt hiszem, alapjában véve boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések: