2008. június 24., kedd

valami múlt

emlék régről

valami új, sebek, amiket jó lett volna, jó elfeledni.

Godot irodalmi est. júni 17 kedd, késő este, a legszebb este. amikor megszáll a sátán. eljött értem, mert bűn volt ott lennem, bűn volt átélnem a szépséget. magam lettem a bűntetés. áldozat, pusztán a létezésért.

tudatlan hagyni feláldozni, és nézni.

ezen az estén meghalt valami. én magam. te váltottad ki. te pedig itt mellettem, segítettél. akaratlanul bűntárs voltál. tudatlan, mert része voltál a szépségnek. fogalmad sincs, hogy bűnös vagy, most sem. és ez így jó. valamit azért érzel, mert el kellett tűnnöd.

egyes emberek biztosak abban, hogy ártatlanok. én is. felettem erősebb erő.

az ok magam vagyok, de te váltottad ki. függetlenül hogy igazunk van vagy sem. kicsi gondok, kicsi emberek. ezek vagyunk. pontok. benned sok önbizalom, én meg csak vagyok. hiba. nagyon nagy hiba. jobb lett volna ezt is, mint ahogy mindig mindent, visszatartani. mindigis ebben volt egyetlen erőm. a visszatartásban. és most oda minden. ami volt, voltam. ugyanaz a rossz érzés, mint akkor 10-15 éve. nem tudom, képes leszel-e feloldani. téged sem kérdezlek, neked viszont ahogy nézem, jobb a biztonság. ki-ki magáéval.

hogy van-e képességed, képesség benned segíteni. hogy van-e érzés, valami jó benned. hogy megérzed-e, esendőségünk, semmiségünk nyomunkban. hogy békére, engesztelésre, feloldozásra vágyom. ahogy én is feloldozlak, feloldoztalak. még akkor este. minden esendőségeddel. azzal amiről nem tudtál, és amivel születtél. ez a tettem is, mint ahogy az is amit akkor tettem, maga a feloldozás. hogy te megszabadulj. fentiek műve volt. kellett az ártatlanságom, hogy én hordozzam a bűnt. átadtam neked az erőt, amivel tartottam magam. semmim nincs. rajtad múlik, hogy visszakapom-e. vissza tudod-e adni. nem fogod. fentiek akarata, áldozat csak egy lehet. az pedig magam vagyok. kettőnk közül én vagyok, aki képes bűnt hordani. élni bűnnel, ártatlanul. hogy te szabad légy. így már nem kérdezem, tudsz-e, képes vagy-e adni. hiszen nem szabad adnod. nem fogsz adni.

bűnödet, bűnünket, közös bűn. létezés.

valami, ami elveszett.

Nincsenek megjegyzések: